۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85364462
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: صیانت از آرای مردم محور عمل برگزارکنندگان انتخابات است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند گفت: صیانت از آرای مردم مورد توجه جدی و محمور عمل برگزارکنندگان انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲ واحد آموزشی در دهستان گشت شهرستان فومن اظهار کرد: هیات‌های اجرایی و نظارت برای صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابات با جدیت در این بخش فعالیت دارند.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و اهمیت انتخاب نمایندگان کارآمد اضافه کرد: مردم باید با شناخت و آگاهانه نمایندگان شایسته خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند تا در مجلس قوانین مناسب و کارشناسی تصویب کرده، لوایح دولت را دست‌کاری نکنند و ریل‌گذاری خوبی انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه وحدت بین دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌تواند در تعالی، تکامل و رشد جامعه موثر باشد، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی کارها را پیش می‌برد و در پیشبرد بهتر امور اهمیت دارد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار مهم و سرنوشت ساز و تضمین کننده آینده کشور دانست و اضافه کرد: آحاد مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند که این خود دشمنان را ناامید می کنند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از خیرین و همکاری آنان در امر مهم مدرسه‌سازی عنوان کرد: از مشارکت خیرین استقبال می‌شود، مدرسه‌سازی صدقات جاری است که همیشه باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای آینده‌سازان کشور هزینه نیست از این‌رو باید به موضوع ایجاد فضای مناسب و امکانات لازم توجه شود.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت انجمن اولیاء و مربیان و خیرین مدرسه ساز برای تعلیم تربیت فرزندان کشور اظهار کرد: در فضای مدرسه نسل اینده کشور تربیت می شوند از اینرو باید به سلامت به مقصد برسند.

وی سند تحویل بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش خواند و خاطر نشان کرد: این سند کاملا مشخص و نشان دهنده راه است ، از اینرو باید بر اجرای دقیق آن توجه شود.

استاندار گیلان به نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور اشاره کرد و افزود: تربیت معلمانی در تراز جمهوری اسلامی از برنامه‌های راهبردی دولت است.

۲ مدرسه خیرساز زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری در وسعت یک هزار و ۵۰۲ مترمربع در دهستان گشت شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید. هر مدرسه شامل ۶ کلاس درس، اتاق‌های اداری، رایانه، بهداشت، فضای سمعی و بصری و اتاق پرورشی است، برای ساخت این واحدهای آموزشی ۳۰۰ میلیارد ریال ( توسط خیر) هزینه شده‌است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha