حضور گسترده در انتخابات نماد جهاد سیاسی است

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حضور گسترده مردم در انتخابات را یکی از وجوه جهاد سیاسی توصیف کرد و گفت: همانطور که در سایر میدان‌ها جهاد لازم است، در این میدان نیز قهر کردن از صندوق رٱی و بی‌تفاوتی معنا ندارد چرا که انتخابات نمایانگر اقتدار ما در عرصه ملی و بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده سه‌شنبه شب در یادواره شهدای روستای ده‌پایین گرامی‌داشت شهید محمد بایزیدی، نخستین شهید امر به معروف شهرستان تربت‌حیدریه افزود: حضور گسترده در انتخابات حق قانونی و تکلیف انقلابی هر ایرانی و به عبارت بهتر ادامه راه شهیدان والامقام می‌باشد.

وی گفت: کسانی که علیه ملت عربده‌کشی می‌کنند، آنها را به روز انتخابات حواله می‌دهیم، چرا که برای پیروزی و استمرار این انقلاب و نظام خون‌های زیادی ریخته شده و سیره عملی شهدا نیز همین بوده که انقلاب و نظام تا رسیدن به قله مانا، بماند.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه هر کس توسط مردم انتخاب شود، نوکر ملت و باید برای مردم خدمت‌گزاری کند، افزود: باید پرچم پیشرفت علمی و سازندگی و جبران عقب‌ماندگی را، به اهتزاز در آوریم، زیرا کسانی که نسخه گدایی غرب را می‌پیچند، خدمت‌گذار حقیقی این مردم نیستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ایران زمانی آزاد و مستقل است که دست به زانوی آحاد ملت بگیرد و بر توانمندی خود تکیه و کشور را از درون، مقاوم کند.

یوسفعلی‌زاده بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی با امپراطوری رسانه‌ای و تبلیغات دروغ دایم سیاه‌نمایی و موفقیت‌ها را کوچک می‌شمارند و ضعف‌ها را بزرگنمایی می‌کنند و در نهایت وقتی نتواند انکار کنند، آن را کم اهمیت جلوه می‌دهند.
وی با تاکید بر تداوم ادامه راه شهیدان، حماسه‌سازان و پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف، تصریح کرد: روزهای انقلاب، تکالیف انقلابی و مسوولیت‌های بزرگ را باید یادآوری و در عین حال باید آرمان شهدا را با قاطعیت ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، پاسدار و جانباز سرافراز سپاه اسلام حاج محمد بایزیدی، چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن و همچنین در دوران بازنشستگی یکی از افراد موثر و تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی شهرستان تربت‌حیدریه بود که در ۱۹ دی ماه سال ۱۴۰۰ حین نجات جان یک نفر در حادثه آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نایل آمد. پیکر وی سوم بهمن همان سال در خاک آرام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha