۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبر: 85295272
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رویکرد انتخاباتی سپاه تربت‌حیدریه، امیدآفرینی است

تربت‌حیدریه - ایرنا- فرمانده بسیج سپاه پاسداران شهرستان تربت‌حیدریه گفت: رویکرد این نهاد انقلابی در انتخابات پیش رو، جهاد تبیین با هدف ایجاد حس امیدآفرینی در بین اقشار مختلف مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان عصر روز یکشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج افزود: دشمن به دنبال آن است تا با امنیتی کردن انتخابات، زمینه دلسردی و ناامید ساختن مردم را فراهم آورد و در این شرایط بهترین و ارزشمندترین اقدام، تقویت حس امیدآفرینی و تبیین شفاف مسایل کشور برای مردم است.

وی افزود: مسولان نباید از طرح مشکلات ناشی از تحریم‌ها و ضعف‌ها واهمه داشته‌باشند، اما در کنار آن دستاوردهای نظام اسلامی که از فردای پیروزی انقلاب حاصل آمد را، نیز باید به سمع و نظر مردم برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با اشاره به اجرای دست کم ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج، اظهار کرد: محور اصلی این برنامه‌ها نیز جهاد تبیین و امیدآفرینی بین اقشار مختلف مردم است.

یعقوبیان بسیج را شجره طیبه‌ توصیف کرد که معمار فرزانه انقلاب آن را، پایه‌گذاری کرد و گفت: وظیفه راهبردی بسیج، حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج در سه حوزه شهرستانی، بخشی و سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و با شعار "بسیج امید ملت ایران است"، در ۳۵۰ پایگاه مقاومت شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج ناحیه تربت حیدریه دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، همایش اقتدار بسیج، رژه موتوری، برگزاری رویدادهای فضای مجازی، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، یادواره‌های شهدای قشری و کارگاه‌های سواد رسانه را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج امسال ذکر کرد.

یعقوبیان با اشاره به استقرار گروه جهادی پزشکی یاس نبوی در شهر رباط سنگ(مرکز جلگه رخ تربت‌حیدریه)، گفت: ۳۵ پزشک متخص، ماما، مشاوره و روانشناس از امروز در شهر رباط سنگ به مردم مناطق محروم و کم برخوردار این خطه خدمات پزشکی، آموزشی و مشاوره‌ای ارایه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha