معاون استاندار خراسان رضوی:امید دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات، فضای مجازی است

مشهد-ایرنا- معاون سیاسی , امنبتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن به تاثیر رسانه و فضاهای مجازی خود امیدوار شده است تا بتواند در افکار عمومی مردم تاثیرگذاشته و بر موضوع انتخابات مجلس نیز اثرگذاری کند.

سید هادی هادی طباطبایی روز سه شنبه در نشست آموزشی جهاد تبیین ویژه مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاههای اجرائی خراسان رضوی افزود: در زمینه سلامت و صحت انتخابات جزو اولین استان هایی بودیم که ستاد انتخابات را تشکیل داده ایم.

وی گفت: یک حربه دشمن، فضاسازی سلامت انتخابات است که ما در این استان به همراه دیگر مجریان انتخابات متعهد شده ایم که به مر قانون عمل کنیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: هیات‌های اجرایی افتخار انتخابات جمهوری اسلامی ایران هستند و افتخار ما این است که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند.

طباطبایی خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۱ انتخابات برگزار کرده ایم و هیچ‌کس نتوانسته خدشه عمده‌ای بر این تعداد انتخابات بگیرد.

وی همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی علیه ایران، گفت: در جنگ اقتصادی هستیم، اما طبق فرامین مقام معظم رهبری با همت همگانی پیروز خواهیم شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha