۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85363982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابهر تامین شد

زنجان - ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: ۱۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر تامین شده است که این میزان جوابگوی نیاز احداث مسکن ملی در شهرستان ابهر نیست.

حمیدرضا سرداریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: ۶ هزار نفر برای دریافت مسکن ملی در این شهرستان ثبت کرده اند که حدود ۲ هزار نفر تایید نهایی شدند.

وی با بیان اینکه ۱.۵ هکتار زمین برای پروژه ۲۸۲ واحدی در شهرستان ابهر تامین شده است، اظهار داشت: در این راستا ۳.۵ هکتار برای پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار و ۱۴ هکتار هم برای پروژه هزار واحدی در این شهرستان تامین شده است.

سرداریان تاکید کرد: متاسفانه به رغم پیگیری‌ها و تامین زمین، باز هم به مساحت بیشتری برای طرح فعلی و طرح های آینده در ابهر نیاز داریم که از تمام توان و ظرفیت ها برای تامین زمین استفاده خواهیم کرد.

پیش از این نیز مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اشاره و خاطرنشان کرده بود، آماده سازی اراضی و عملیات اجرایی پروژه ۴۸۴ واحدی نهضت ملی مسکن گسار ابهر از سوی ناوگان ماشین آلات بنیاد مسکن آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha