پایگاه‌های آموزش شنا در کشور توسعه می‌یابد

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان در شنا توجه به تیم‌داری باشگاه‌ها در بعد همگانی است، گفت: بر این اساس هر باشگاهی که مجوز کسب می‌کند موظف به تیم‌داری است و با اجرای این طرح، جمعیت زیادی به این رشته اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محسن رضوانی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان، افزود: تعطیلات سه ساله ورزش و استخرها در دوران کرونا موجب شد، این اماکن ورزشی از حالت ورزشی خارج و به ورزش‌های آبی آسیب جدی وارد شود.

وی اضافه کرد:طبق برنامه ریزی ها نام مدارس شنا تغییر داده شده و به‌عنوان پایگاه‌های آموزش شنا مطرح خواهند شد که این کار، شرایط را برای توسعه ورزش همگانی و رسیدن به قله موفقیت در آن مهیا خواهد کرد.

این مسوول با بیان اینکه در کشور فقط در سه استان استخر رایگان توسط اداره های کل ورزش و جوانان در اختیار هیات‌های ورزشی قرار گرفته است، گفت: زنجان یکی از این استان‌ ها به شمار می رود که در آن از شنا به‌ عنوان پایه همه رشته‌های ورزشی یاد می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه در روزهای آینده، انتخابیه مسابقات المپیک را پیش رو داریم و رکوردهای ورودی سخت شده و تلاش فدراسیون کسب سهمیه است، افزود: وظیفه ما حفظ جوانان و روشن کردن مسیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: کار هیات کار مردمی است و رییس هیات ورزشی باید بدون هیچ‌ چشم‌داشتی همه را بسیج و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای رشته استفاده کند.

جواد بازرگان با بیان اینکه وظیفه ما ایجاد شور و نشاط در جامعه است، خاطر نشان کرد : تیم‌های شنا و واترپلو باید در زنجان ایجاد شوند و باید تلاش کرد تا دوباره به روزهای اوج بازگردیم که خوشبختانه از نظر زیرساختی نیز امکانات خوبی در حال ساخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha