۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85364837
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: در جنگ ترکیبی دشمن توسل به ولایت، نجات دهنده است

تهرن بزرگ - ایرنا - استاندار تهران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت مولود کعبه امام علی (ع) و روز پدر تصریح کرد: در هنگامه جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن تبعیت از سیره امیرالمومنین(ع) توسل و چنگ انداختن بر ریسمان ولایت می‌تواند، نجات دهنده از این ورطه خطرناک باشد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری روز چهارشنبه در ادامه پیام خود آورده است: جایگاه پدر در خانواده در مبانی دینی و انسانی بر کسی پوشیده نیست و همگان بر تاثیر نقش پدر در خانواده اذعان دارند و نامگذاری میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع) به عنوان روز پدر و روز مرد، نشان دهنده اهمیت این جایگاه در فرهنگ ما است.

زندگی سراسر برکت مولای متقیان علی (ع) الگویی برای تمام بشریت به ویژه پدران و مردان عزیز است و سیره زندگی آن حضرت تا ابد چراغ راه روشن ضمیران عالم خواهد بود و حرکت در مسیر امام اول شیعیان جهان می تواند، سعادت دنیوی و اخروی را تضمین کند.

قطعا ویژگی هایی مانند مردم داری، عدالت، حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع از یادگارهای ماندگار ایشان برای همه مردم به ویژه مسئولان و مدیران است.

اینجانب در هنگامه چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت دهه فجر میلاد باسعادت امام علی(ع) و روز پدر را به تمامی مردان و پدران شریف و زحمتکش به ویژه در استان تهران تبریک عرض می‌کنم.

پنجشنبه پنجم بهمن مصادف با ۱۳ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری سالروز ولادت با سعادت مولی موحدین حضرت علی (ع) است که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پدر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha