۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85365066
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گیلان میزبان پویش ماجراهای من و بابام

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبر: 85365066
گیلان میزبان پویش ماجراهای من و بابام

رشت- ایرنا- پویش ملی ماجراهای من و بابام ویژه کودکان کتاب خوان ایران برگرفته از اثر "قصه های من و بابام" به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، این پویش به ابتکار کتابخانه های عمومی گیلان، به مناسبت ولادت امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سه بخش داستان، عکس و نقاشی، ویژه سنین چهار تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را با موضوع خاطرات و ماجراهای پدرها، پدربزرگ ها و کودکان و نوه ها با درج نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس از طریق پیام رسان "بله" به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ یا از طریق ثبت نام در سامانه www.samakpl.ir برای داوری آثار به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

آثاری که در قالب عکس‌ به دبیرخانه ارسال می‌شود باید از کیفیت مناسب و حداقل یک مگابایت باشند؛ نقاشی‌ها نیز در ابعاد A۴ و به همراه مشخصات خالق اثر به صورت اسکن یا ارسال تصویر نقاشی با کیفیت حداقل ۱ مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.

داستان‌های ارسالی هم برای شرکت در جشنواره باید در برگه های A۴ تایپ یا با خط خوانا نوشته شده و به صورت تصویر یا اسکن فایل با کیفیت حداقل یک مگابایت باشند.

مهلت شرکت و ارسال آثار به این پویش ملی از پنجم بهمن تا ۱۷ اسفند سال جاری و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شده است.

طبق اعلام دبیرخانه برگزاری پویش ملی "ماجراهای من و بابام" بهترین آثار از نگاه داوران این پویش ضمن دریافت هدایای ارزنده‌ای چون تور یکروزه در منطقه آزاد انزلی، بازدید از بزرگترین آکواریوم ایران واقع در این منطقه و پذیرایی در رستوران بزرگ ماهیگ، به صورت کتابچه گردآوری می شود و به چاپ خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha