ترخیص تمامی بستری‌شدگان گازگرفتگی فرومد/ عمدی بودن مسمومیت‌ها مردود است

شاهرود - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شاهرود با اشاره به ۲ حادثه کازگرفتگی در آیین اعتکاف شرق استان سمنان گفت: تمامی بستری‌شدگان حادثه گازگرفتگی فرومد میامی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مرخص شده‌اند و ۹ مسموم کلاته خلیج نیز امشب ترخیص خواهند شد.

سیدحسین هاشمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گازگرفتگی‌های گزارش شده امروز در شرق استان سمنان ربطی به مسمومیت دانش آموزان طی یکسال گذشته ندارد و معتکفان و خانواده‌های آنان نگران نباشند.

وی با بیان اینکه ۲ حادثه براثر نشت گاز رخ داده است، ابراز کرد: ذهنیت اینکه مسمومیت‌ها عمدی بوده به طور کامل مردود است.

هاشمی به بازدید از مسمومان حادثه فرومد میامی در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اشاره کرد و گفت: تمامی افرادی که به دلیل این حادثه بستری شده بودند، مرخص شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شاهرود ادامه داد: وضعیت عمومی ۹ نفر مسموم حادثه کلاته خیج نیز خوب است و تا پایان امشب مرخص خواهند شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز ۳۱ نفر از معتکفان روستای فرومد میامی در استان سمنان نیز براثر گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند و در حادثه‌ای دیگر ۹ بانوی شرکت‌کننده در آیین اعتکاف کلاته خیج شاهرود نیز بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شدند که توسط آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

روستای فرومد در ۱۰۵ کیلومتری شمال شرقی میامی و ۱۶۵ کیلومتری شهر شاهرود و شهر کلاته خیج بخش بسطام در ۴۵ کیلومتری شمال شهرستان شاهرود واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha