۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85366006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری به موضوع گازگرفتگی معتکفان در شرق استان سمنان ورود کرد

سمنان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان سمنان درپی گازگرفتگی شماری از معتکفان مناطق فرومد و کلاته‌خیج در شرق استان، طی تماس تلفنی، مسئولان قضایی مربوطه را مکلف کرد تا علت وقوع این حوادث را بررسی و از تکرار این قبیل سوانح جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمد جعفر عبداللهی روز جمعه اظهار کرد: شماری از معتکفان در مساجد صاحب الزمان (ع) روستای فرومد و جامع شهر کلاته خیج دچار گازگرفتگی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: مسئولان قضایی میامی و بسطام مکلف شدند تا با بازدید از محل، علت وقوع این حادثه را پیگیری کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: دادستان‌های عمومی و انقلاب و روسای دادگاه‌های عمومی سراسر استان موظف هستند ایمنی اماکن برگزاری آیین اعتکاف را پیگیری کرده و ضرورت حفظ ایمنی معتکفان را مورد توجه قرار دهند.

عبداللهی تاکید کرد: با مقصرین این حادثه طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته (پنجشنبه) شماری از معتکفان در مساجد صاحب الزمان (عج) و جامع مناطق فرومد از توابع شهرستان میامی و کلاته خیج بسطام از توابع شهرستان شاهرود دچار گازگرفتگی شدند.

در این حادثه‌ها، شماری از مسمومان که دارای شرایط نامطلوب بودند، با کمک اهالی و به وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند و درحال درمان هستند و حال عمومی بقیه مسمومان رضایت‌بخش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha