تردد در جاده های آذربایجان‌غربی با وجود بارش برف برقرار است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد در جاده های استان با وجود بارش برف به ویژه در مسیرهای شمالی و مرکزی برقرار است.

ایرج دست‌نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در حال حاضر در همه مسیرهای شهرستان اشنویه، جاده پیرانشهر به تمرچین و تمام مسیرهای شمال آذربایجان غربی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: البته بدون زنجیرچرخ، از تردد خودروها در مسیرهای برف گیر جلوگیری می شود.

وی اظهار کرد: رانندگان باید با اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه اقدام به سفر در هوای برفی امروز در جاده های آذربایجان غربی کرده و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی ۵۰ محور روستایی سراسر استان هستند که تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شده و بازگشایی مسیر مابقی آنها نیز که به دلیل بارش های مکرر برف و کولاک به صورت مستمر مسدود می شود، بی وقفه در حال انجام است .

دست نشان گفت: سامانه ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده ای می توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha