۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85366457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۱۰ میلیارد ریال به حوزه ورزش سنندج اختصاص یافته است

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: در اعتبارات سال ۱۴۰۲ کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، حدود ۱۱۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز شنبه در نشست هم‌اندیشی با روسای هیات‌های ورزشی و مسوولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان سنندج اظهار کرد: ارتباط مستقیم با اقشار مختلف باعث آشنایی و اشراف بر مشکلات می‌شود و می توان بخشی از مشکلات را رفع کرد.

وی ورزش را یک حوزه مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه سلامت را در جامعه بهبود می بخشد و آسیب های اجتماعی نیز را کاهش می دهد.

فرماندار سنندج از روند صعودی اعتبارات حوزه ورزش خبر داد و یکی از چالش های حوزه ورزش استان را نبود حامی مالی دانست.

عسکری ادامه داد: در استان تولید کننده ها و کارخانه های بزرگی برای حمایت مالی نداریم اما چند شرکتی که وجود دارند باید نقش خود را در حوزه پشتیبانی از ورزش به عنوان مسئولیت اجتماعی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: جوان مهم ترین بخش نیروی انسانی جامعه است که دشمن همواره برای آن برنامه ریزی می کند و چشم طمع دارد لذا مسائل و مشکلات جوانان باید در اولویت باشد و ما نیز تمام تلاش خود برای حل مشکلات این قشر به کار خواهیم گرفت.

فرماندار سنندج به موضوع انتخابات نیز گریزی زد و گفت: جامعه جوانان در انتخابات تاثیر گذار هستند و حضور آنان باید موثر در مشارکت پرشور دیگران باشد.

عسکری با بیان اینکه انتخابات تبلور مردم سالاری است، تاکید کرد: حضور پررنگ و مشارکت گسترده در این رویداد مهم دشمن را ناامید می کند.

وی یادآور شد: انتخابات پرشور، نمایندگان منتخب را نیز به کار وادار می کند و خود را پاسخگوی مردم می‌دانند.

مسوولان هیات‌های ورزشی و سمن‌های شهرستان سنندج نیز نبود حامی مالی برای حمایت از ورزش قهرمانی و اعزام تیم‌ها به مسابقات ملی و بین‌المللی، عدم توجه برخی از مسوولان به ورزش، عدم حمایت شرکت‌های بزرگ استان از ورزش و کم‌توجهی به جایگاه جوانان و مطالبات آنان را از جمله مشکلات پیش‌روی ورزش و جوانان شهرستان سنندج عنوان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha