۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85366546
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: تنها دغدغه کابینه نتانیاهو، حفظ بقای خود است

تهران-ایرنا- یک روزنامه وابسته به رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره بی‌توجهی کابینه حاکم به وضعیت اسرای صهیونیست، نوشت که تنها دغدغه کابینه «بنیامین نتانیاهو»، حفظ بقایای خود است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «کالکالیست» در گزارشی درباره بی توجهی کابینه نتانیاهو به وضعیت اسرا و آوارگان صهیونیست افزود: کابینه فعلی اسرائیل کابینه ای است که تصمیماتش تابع نظرات تندروترین افراد است و سکاندار آن کسی است که فقط به منافع شخصی خود فکر می کند.

«کالکالیست»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مستبد و به نظرات توده صهیونیست ها، بی توجه دانست.

به گزارش ایرنا، باوجود گذشت حدود چهار ماه از حمله به غزه، رژیم صهیونیستی به اهداف اعلامی خود برای نابودی حماس و آزادی اسرا دست نیافته است.

تشدید اختلافات بین سران رژیم صهیونیستی و اوج گرفتن تظاهرات سراسری علیه کابینه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی، فشارها بر راست‌گراهای حاکم برای تسلیم شدن در مقابل مقاومت فلسطین را افزایش داده است.

در همین حال انتقادات از کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در آزادی اسرای صهیونیست افزایش یافته و این روزها، سرزمین‌های اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه است.

حتی در شورای جنگ رژیم صهیونیستی نیز، «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» و «گادی آیزنکوت» عضو این حزب، خواهان در اولویت قرار گرفتن مساله اسرای صهیونیست هستند. بیشتر توده صهیونیست ها نیز همین درخواست را دارند.

برخی کارشناسان و مقامات رژیم صهیونیستی هدف نتانیاهو و جریان راست افراطی حاکم بر کابینه این رژیم از تداوم جنگ علیه غزه را حفظ بقای خود می دانند، زیرا بلافاصله بعد از آتش بس، این کابینه سقوط کرده و اعضای آن به خاطر شکست از مقاومت فلسطین محاکمه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha