۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85366926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تنها بانوی عهده دار ریاست در هیات‌های ورزشی گیلان در سمتش ابقاء شد

رشت - ایرنا - سارا نوروزی تنها بانوی عهده‌دار ریاست در هیات‌های ورزشی گیلان در سمتش در هیات گلف ابقاء شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت، سارا نوروزی با کسب هر ۱۵ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمتش ابقاء شد.

سارا نوروزی که تنها بانوی گیلانی است که به عنوان رئیس هیات در این استان فعالیت دارد، برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات گلف گیلان انتخاب و به فعالیتش در این سمت ادامه داد.

در پایان انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان، رامین تیزرو به عنوان نائب رئیس، محمدحسین هوشنگی، امیر کاظمی و اعظم زارع به عنوان اعضای هیات رئیسه و فاطمه اسماعیل‌زاده به عنوان بازرس اداره ورزش در هیات گلف استان گیلان انتخاب شدند.

تعداد ورزشکاران سازمان یافته گلف افزایش یابد

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جریان انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان اظهار کرد: انتظار داریم که تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات افزایش یابد و تا چهار سال آینده این میزان رشد قابل توجهی داشته باشد.

جهانبخش آرمان افزود: با توجه به اینکه گلف یکی از هیات‌های فعال در ورزش گیلان محسوب می‌شود و از سوی دیگر رئیس این هیات نیز با حداکثر آرا در سمتش ابقاء شد، این امر نشان دهنده رضایت از رئیس هیات است و انتظار داریم که با این تعامل و همدلی، این رشته بیش از پیش در گیلان گسترش و توسعه یابد.

وی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات مناسبی طی چند سال اخیر در رشته ورزشی گلف انجام شده و امیدواریم که این رشته ورزشی به خصوص در بخش مینی گلف توسعه بیشتری یابد زیرا استعدادهای مناسبی در گیلان در این رشته وجود دارد.

در انتخابات ریاست هیات گلف گیلان، مسئولان اداره ورزش و جوانان این استان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha