فرماندار آستارا : فصل الخطاب ما در برگزاری انتخابات قانون است

آستارا – ایرنا – فرماندار آستارا گفت : فصل الخطاب همه ما در برگزاری انتخابات قانون است و مجاز نیستیم خارج از مواردی که قانون برای ما تعریف و ریل‌گذاری کرده، اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز شنبه در نشست با نامزدهای مجلس شورای اسلامی شهرستان که با حضور مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه همه مجریان برگزاری انتخابات قانونمند بودن مراحل مختلف برگزاری آن است و با حساسیت و دقت قوانین اجرا می شود.

وی عنوان کرد: تلاش ما آن است که هیچ حقی از انتخاب‌کننده و انتخاب‌شونده ضایع نشود و انتظار است نامزدها هم در ایام انتخابات و تبلیغات انتخاباتی طبق قانون عمل نمایند.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا تصریح کرد:‌ مهمترین اصل برای ما و کاندیداها باید رعایت قانون باشد و اگر خارج از آن اقدام شود با هرکسی در هر جایگاه و مقامی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور و مشارکت مردم است و جمهوریت بر این مبنا معنی می یابد همه ما اعم از مسئولان و نامزدهای انتخابات باید در راستای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

وی ادامه داد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید بتوانیم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با مشارکت حداکثری مردم در امنیت و سلامت کامل برگزار کرده و اجازه ندهیم دشمنان نظام به اهداف خود در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای برسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس در این شهرستان تصریح کرد: شما باید بتوانید با تبیین درست و واقعی از رویکردها و اهداف خود زمینه ترغیب و حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنید.

شهاب زاده تاکید کرد:‌ شما کاندیداها حق ندارید وعده های توخالی به مردم بدهید و در قانون جرم انگاری شده است و اگر وعده هایی که در حین تبلیغات به مردم داده می شود غیرواقعی باشد با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد:با توجه به منویات مقام معظم رهبری و قوانین مربوط به انتخابات همه موظف به رعایت قانون هستیم و نامزدها نباید با سخنان خود در جامعه التهاب ایجاد کنند.

بر اساس آمارها در این شهرستان ۲۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس تا کنون تایید صلاحیت شده اند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha