۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85367477
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

گردنه‌های خراسان شمالی مه‌آلود و لغزنده است

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبر: 85367477
گردنه‌های خراسان شمالی مه‌آلود و لغزنده است

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: گردنه‌های استان مه‌آلود و لغزنده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و گردنه جوزک در مسیر چمن بید-جنگل گلستان با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

وی افزود: رانندگان عبوری از گردنه های امین الله و جوزک، برای جلوگیری از حوادث چراغ های مه شکن را روشن کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بارش باران از محورهای مختلف استان گزارa و سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است از این رو رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، هواشناسی خراسان شمالی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است که با فعالیت سامانه بارشی از صبح امروز وزش باد لحظه ای شدید، بارش برف، کولاک در ارتفاعات، مه و کاهش دید پیش بینی شده است.

این سامانه تا ظهر روز دوشنبه در استان فعال است و بر این اساس کاهش دید افقی در محورها، لغزندگی جاده‌ ها، مسدود شدن محورهای مواصلاتی کوهستانی و آبگرفتگی معابر محتمل است.

کاهش دمای هوا همراه با یخبندان در روزهای سه شنبه تا صبح پنج شنبه پیش بینی شده است و مردم استان در مناطق مختلف از صبح یکشنبه تا صبح سه شنبه کاهش دمای هوا به میزان ۶ تا هشت درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha