۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85367697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بی‌توجهی به معنویت عامل اصلی فساد در  برخی دستگاه‌هاست

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر مردم از فساد، بداخلاقی و خدمات ضعیف کارکنان دستگاه‌ها می نالند، دلیل آن بی توجهی مسئولان و مدیران آن دستگاه به معنویت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جلسه شورای اقامه نماز در سنندج با بیان اینکه علاج بسیاری از مشکلات اجتماعی و فساد در جامعه، توجه به معنویت به ویژه نماز است، اظهار کرد: اگر به معنویت توجه می شد، بسیاری از فسادها، اختلاس ها و بداخلاقی هایی که در ادارات هست، اتفاق نمی افتاد.

وی تنها راه دوری از فساد را در بدنه اداری دستگاه ها، توجه مدیران و کارکنان به معنویت دانست و افزود: اگر مسئولان می خواهند از فساد دور بوده و خدمت صادقانه به مردم بکنند، باید با خدا ارتباط بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری اینکه همه باید به نماز افتخار کنیم و برای شرکت در چنین جلسه ای احساس خسارت نکنیم، ادامه داد: نباید فقط روحانیون را متولی بحث نماز دانست بلکه همه وظیفه داریم نسبت به این فریضه دینی و ترویج آن احساس مسئولیت کنیم.

وی گفت: همه متولی نماز هستیم چون قرار است جمهوری اسلامی را ترویج کنیم؛ پس می طلبد کسانی که در راس ادارات هستند با جان و دل به این کار دل ببندند.

حجت الاسلام پورذهبی بر لزوم انجام ترویج نماز توسط دستگاه های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: در کنار توجه به ظاهر مساجد، باید به حضور پررنگ مردم در آن همت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha