۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85327780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نسل جوان در محافل دینی مشارکت داده شود

سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: مشارکت دادن نسل جوان و آینده‌ساز در محافل دینی و قرآنی علاوه بر وظیفه والدین باید توسط مسئولان مرتبط نیز گسترش و ترویج شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله رشیدی پور روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نماز با عنوان فجر تا فجر در دانشگاه کردستان بر نهادینه کردن فریضه نماز در مکانهای آموزشی از جمله مهدهای کودک و مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز، بستر مناسبی برای تقویت روحیه دینی و معنوی افراد جامعه خصوصا جوانان است، افزود: جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مسائل دینی در جهان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به توطئه های دشمنان در طول دوران انقلاب، اضافه کرد: توجه به مسائل دینی و مذهبی نقش مهمی در اتحاد و همدلی مسلمانان و نیز خنثی سازی دسیسه های استکبار داشته است.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان هم با اشاره به اینکه در مجموع ۴۹۴ اثر به جشنواره سراسری نماز ارسال شد، گفت: ۴۰ اثر به عنوان آثار برتر این جشنواره انتخاب شدند.

اکبر عظیمی با اشاره به تقدیر از برترین‌های مسابقه قرآنی ماه رمضان که هزار و ۱۳۱ نفر در آن شرکت کرده بودند از برگزاری اجلاسیه استانی نماز در استان خبر داد.

وی ادامه داد: این اجلاسیه نیمه سوم دی امسال برگزار و از ۲۰ ارگان برتر در بحث ترویج فرهنگ نماز تجلیل می شود.

حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان هم در این مراسم از نماز به عنوان یکی از اصول اساسی دین اسلام نام برد و گفت: نهادینه کردن این فریضه معنوی و اشاعه آن در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha