افشاردوست: تلاش برای انصراف مربیان خارجی کار درستی نیست

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: اینکه من دو نظر متفاوت دادم به دلیل این است که شرایط نسبت به قبل تغییر کرده و وقتی گزینه ای وجود ندارد نباید عجله کرد. فکر می‌کنم مرادی دچار سوءتفاهم شده است.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص انتقاد سرپرست فدراسیون والیبال از وی مبنی بر اینکه افشاردوست در هر مصاحبه، یک جوری صحبت می‌کند، اظهار داشت: من ۲ ماه قبل و در اواخر دوران ریاست داورزنی گفتم بهتر است هر چه زودتر سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شود؛ چون آن موقع چندین گزینه وجود داشت؛ اما در ادامه و زمانی که مرادی سرپرست فدراسیون والیبال شد ۲ مربی خارجی انصراف دادند. با توجه به اینکه دیگر گزینه‌ای نبود گفتم که نباید برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله کرد؛ این نظر همه اعضای کمیته فنی بود.

وی افزود: نمی‌دانم چرا مرادی این صحبت را انجام داده است؛ اما اینکه من دو نظر متفاوت دادم به این دلیل بود که شرایط نسبت به قبل تغییر کرده و وقتی گزینه ای وجود ندارد و لیگ هم تا اواخر فروردین طول می‌کشد و لژیونرها هم نمی‌توانند تا پایان لیگ‌های خارجی به ایران بیایند لزومی ندارد عجله کرد. فکر می‌کنم مرادی دچار سوءتفاهم شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال درباره مذاکره با گزینه‌های جدید برای هدایت تیم ملی عنوان کرد: در پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم فدراسیون والیبال با دو سه مربی خارجی در حال مذاکره است. منتظر هستیم فدراسیون جلسه کمیته فنی را برگزار کند تا در خصوص این گزینه‌ها صحبت شود.

افشاردوست در مورد اینکه نام گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال رسانه‌ای نشده، گفت: این کار تصمیم درستی است. چون مربیان مورد نظر فدراسیون والیبال بیکار نیستند و احتمال دارد مسئولان تیم‌هایشان حساس شوند. ضمن اینکه اتفاقاتی که برای دو مربی خارجی که انصراف داده بودند رخ داد باعث شد فدراسیون والیبال چنین تصمیمی بگیرد.

وی در خصوص اینکه گفته شد یکی از کاندیداهای ریاست فدراسییون والیبال باعث انصراف گزینه سرمربیگری تیم ملی شد، تصریح کرد: در جلسه کمیته فنی یکی از اعضای کمیته این مسئله را مطرح کرد. او گفت از داخل یک نفر با مربیان خارجی تماس گرفته است. امیدوارم این اتفاق ها رخ ندهد؛ چون کار درستی نیست و ناپسند است. صحبت درباره تیم ملی کشورمان است. باید همگی کمک کنیم تا شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد شود.

مدرس فدراسیون جهانی والیبال در پایان درباره اینکه شانسی برای صعود به المپیک وجود ندارد خاطرنشان کرد: روی کاغذ کار سختی داریم و باید بپذیریم شانس کمی داریم. اما ورزش شرایط خاص خودش را دارد و غیرقابل پیش بینی است. باید امیدوار باشیم و نباید بگوییم چون شانس کمی داریم پس تسلیم می شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha