۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85367974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک سینا گیلان ۱۲ هزارمیلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت

رشت- ایرنا- مدیربانک سینا منطقه گیلان با بیان اینکه این بانک در طرح محرومیت زدایی، ازدواج و فرزند آوری شرکتی فعال دارد گفت: بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ، ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خصوص موارد یادشده به حدود ۱۰ هزار نفر پرداخت کرده است.

به گزارش ایرنا، جعفر میرزاپور روز یکشنبه در نشست خبری اعلام کرد: بیش از سه هزار میلیارد ریال از تسهیلات پرداخت شده،وام قرض الحسنه فرزند آوری به پنج هزار و ۵۰۰ متقاضی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز به چهار هزار و ۲۲۴ متقاضی پرداخت شد، اظهار کرد: همچنین بودجه سال ۱۴۰۱ ودیعه مسکن این بانک، ۱۳۹ میلیارد ریال بود که تمامی این بودجه جذب و پرداخت شد.

میرزاپور تصریح کرد: بودجه ابلاغی ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ نیز در شهر رشت، هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، در شهرستانها هزار میلیون ریال و روستاها ۴۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله و نرخ سود ۲۳ درصد است.

مدیریت بانک سینا منطقه گیلان در ادامه افزود: این بانک برای رضایت نیازهای مشتریان و پرداخت تسهیلات، طرح های متنوعی طبق نیاز آنان و اقشار مختلف جامعه ارائه داده که از جمله طرح‌های تعیین شده پرداخت تسهیلات در شعب بانک با کارمزد صفر درصد تا سقف سه میلیارد ریال است.

میرزاپور اضافه کرد: برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور طرح آفتاب برای متقاضیان طراحی شد که طبق آن تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت می شود؛ مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه حساب افتتاح شده خود، تسهیلات مذکور را در خواست کنند.

به گفته میرزاپور، مبلغ وام در قالب این تسهیلات براساس رسوب و میانگین حساب قرض الحسنه و مدت زمان سپرده گذاری، ۱۳.۱ درصد میزان موجودی تا ۱۴۷.۲ درصد متغیر است.

بانک سینا در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ موفق به دریافت مجوز تاسیس شد، این بانک قبل از این به عنوان موسسه مالی و اعتباری سینا فعالیت می کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha