بانک سینای آذربایجان غربی ۵۷۶ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

ارومیه- ایرنا- مدیربانک سینا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه این بانک در طرح محرومیت زدایی، ازدواج و فرزند آوری شرکتی فعال دارد، گفت: بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان دی امسال ، ۵۷۶ میلیارد ریال تسهیلات در این خصوص پرداخت کرده است.

به گزارش ایرنا، یونس حیدری روز دوشنبه در نشست خبری افزود: علاوه بر آن، در این مدت ۱۸۱ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: منابع این بانک در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ شعبه بانک سینا در آذربایجان غربی ادامه داد: این استان در بین مناطق ۱۷ گانه کشور رتبه نخست را به دست آورده است.

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: این بانک برای رضایت نیازهای مشتریان و پرداخت تسهیلات، طرح های متنوعی طبق نیاز آنان و اقشار مختلف جامعه ارائه داده که از جمله طرح‌های تعیین شده پرداخت تسهیلات در شعب بانک با کارمزد صفر درصد تا سقف سه میلیارد ریال با عنوان طرح آفتاب است.

حیدری گفت: برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور طرح آفتاب برای متقاضیان طراحی شد که طبق آن تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت می شود؛ مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه حساب افتتاح شده خود، تسهیلات را درخواست کنند.

بانک سینا در ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ موفق به دریافت مجوز تاسیس شد، این بانک قبل از این به عنوان موسسه مالی و اعتباری سینا فعالیت می کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha