۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85368165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۵۰ درصد از واحدهای نهضت ملی مسکن خلخال در حال احداث است

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: بیش از ۵۰ درصد از واحدهای مسکونی ثبت‌نام‌کنندگان و متقاضیان مسکن نهضت ملی خلخال در حال احداث است.

سیدکمال الدین میرجعفریان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۴۵ واحد از مجموع ۸۰۰ واحد مسکونی واجدین شرایط ثبت‌نام شده نهضت ملی مسکن این شهرستان از سوی بنیاد مسکن استان اردبیل در ۲ منطقه از شهر خلخال در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه از این تعداد ۶۰ واحد مسکونی طی روزهای آینده افتتاح خواهد شد، گفت: همچنین پروژه ۸۰ واحدی واقع در جوار بیمارستان خلخال در حال سفت‌کاری بوده و واحدهای واقع در شمال شرقی این شهر نیز پیشرفت قابل قبولی دارد.

وی اضافه کرد: عملیات احداث بقیه واحدهای نهضت ملی مسکن این شهرستان هم به محض مساعد شدن شرایط جوی از سوی بنیاد مسکن استان اردبیل شروع خواهد شد.

بیش از ۵۰ درصد از واحدهای نهضت ملی مسکن خلخال در حال احداث است

خلخال از شهرستان‌های پیشتاز استان اردبیل در مقاوم‌سازی مسکن روستایی است

میرجعفریان در ادامه با بیان اینکه شهرستان خلخال در مقاوم‌سازی مسکن روستایی از شهرستان‌های پیشتاز استان اردبیل است، تصریح کرد: برای ادامه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل تسهیلات بانکی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار قرض‌الحسنه بدون کارمزد بانکی و همچنین ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پایین بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه احداث تونل در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم نیز گفت: با مساعد شدن شرایط جوی و تزریق منابع از محل اعتبارات ملی، سرعت عملیات اجرایی این پروژه شتاب خواهد گرفت.

وی یادآورشد: برای اجرای تونل به طول ۲ کیلومتر و ۲۵۰ متر و همچنین احداث ۲ کیلومتر راه دسترسی بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

کمیته فنی استانداری اردبیل درباره بافت تاریخی قلعه‌باشی تصمیم‌گیری می‌کند

میرجعفریان همچنین با اشاره به فرونشست زمین در منطقه باستانی و بافت تاریخی قلعه‌باشی شهر خلخال اظهار کرد: به زودی اعضای کمیته فنی استانداری از این محل بازدید و با توجه به احتمال ریزش ساختمان‌های واقع در این منطقه برای جابجایی ساکنان واحدهای مسکونی در معرض خطر ریزش و تخریب آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha