چمران: با انتخاب افراد کارآمد مشکلات کشور را حل می‌کنیم

تهران- ایرنا- عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر حضور پرشور مردم پای صندوق رای، مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب افراد کارآمد را به نفع کشور دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، مهدی چمران عصر یکشنبه در همایش افزایش مشارکت مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی؛ به نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در غزه اشاره کرد و گفت: همه بر این باوریم این جنایت‌ها قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم اسرائیل باید نتیجه این جنایات را از نزدیک ببیند و بچشد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: رژیم اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی بزرگترین ضربه تاریخ را نوش جان کرد با وجود این فلسطین و غزه مظلوم اما سربلند امروز همچنان مقابل دشمن مقاومت می‌کند.

چمران افزود: رژیم اسرائیل نتوانست با قدرتش و ابزارهای تبلیغی در این میدان به موفقیت دست یابد و این نهضت حماس بود که پیروز شد و به پیروزهای بیشتر هم دست خواهد یافت.

رییس شورای شهر تهران به انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: ما علمدار مقاومت اسلامی در منطقه هستیم هر چند مشکلات و کاستی‌هایی در کشور داریم اما همه اینها با حضور در انتخابات برطرف می‌شود. بنابراین با حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

چمران با تاکید بر حضور پرشور مردم پای صندوق رای، مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب افراد کارآمد را به نفع کشور دانست.

رئیس شورای شهر تهران به موفقیت ایران در پرتاب ماهواره به فضا اشاره کرد و گفت: ماهواره‌ای به فضا پرتاب می‌کنیم که در ارتفاع ۷۰۰ متری بتواند دور زمین بچرخد و استفاده‌های علمی از این موارد داشته باشیم آنوقت سه کشور اروپایی با هم جمع می‌شوند و این کار علمی را محکوم می‌کنند و این بسیار عجیب است. چرا چون نمی‌خواهند که کشور رشد کند.

چمران گفت: دشمن تلاش دارد که بذر ناامیدی را در کل منطقه بکارد. یکی از این موارد ایجاد ناامیدی دهم حاضر نشدن مردم پاس صندوق رای است.

وی درباره عدم حضور در انتخابات گفت: فردی که در سرنوشت خود شرکت نمی‌کند به این معناست که نسبت به آینده خود بی تفاوت است. حضور نیافتن و پشت کردن به سرنوشت آینده هیچ دستاوردی برای ما نخواهد داشت. ایمان و امید دو کلمه کلیدی رهبر انقلاب است که دشمن تلاش دارد ایمان ما را سست و جوانان ما را از مکتب واقعی دور کند.

در این همایش اسماعیل کوثری و زهره الهیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha