جاذبه‌های گردشگری زرآباد با همکاری منطقه آزاد چابهار ساماندهی می‌شود

چابهار- ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه آزاد با تمام توان برای ساماندهی جاذبه‌های زیبا و بکر زرآباد در میدان حاضر خواهد بود و امیدواریم با همکاری خوب و کارتیمی شاهد اتفاقات خوب و مفرح برای مردم بویژه در ساماندهی ساحل زیبا و گردشگری "دَرَک" باشیم.

امیر مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منطقه آزاد حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه‌های زیبا و بکر شهرستان زرآباد خواهد داشت و در این باره از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: برای پیگیری بهتر امورات و ساماندهی مناطق گردشگری حوزه سواحل مَکُران از گواتر و پسابندر تا زرآباد بازدیدهای مختلفی انجام شده و حتی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و جمعی از معاونان و مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزادچابهار از نوار ساحلی بازدید کرده‌اند و این نشان از عزم جدی برای توسعه و رونق گردشگری و تامین زیرساخت‌ها است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به اینکه این منطقه آزاد حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه های زیبا و بکر زرآباد خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم در جلسات خدمات سفر، تلاش داریم اقدامات و زیرساخت‌های لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید موارد مختلف برای سفری ایمن و ارزان را شناسایی کنیم، اظهار کرد: شاهد اقدامات خوبی از سوی فرمانداران و جامعه محلی هستیم و اقدامات خوبی از سوی مسوولان و سرمایه گذاران برای توسعه بوم گردی‌ها، و تجهیز مناطق بوم گردی انجام شده است.

مقدم ادامه داد: بازگشایی جاده‌های ساحلی در زرآباد نیز در دستور کار مسوولان قرار دارد تا دسترسی به مناطق گردشگری تسهیل شود.

به گزارش ایرنا شهرستان زرآباد به مرکزیت شهر زرآباد (جُهلو)با ۲۵ هزار نفر جمعیت و سه هزار و ۸۰۰ متر مربع وسعت و دارا بودن ۷۵ کیلومتر مرز آبی با دریای مَکُران در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان همجوار آب‌های بیکران دریای عمان و ۱۷۰ کیلومتری شهرستان جاسک استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha