۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85369046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات اسکی استان زنجان انتخاب شد

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85369046
رییس هیات اسکی استان زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا -رضا اژدری آزاد روز دوشنبه با کسب ۱۹ رای از اعضای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات اسکی استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان زنجان امروز با حضور مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

برای ریاست هیات اسکی استان سه نفر ثبت نام کرده بودند که کیوان پارسا و محسن قماشچی دو داوطلب این انتخابات قبل از آغاز رأی گیری به نفع اژدری آزاد انصراف دادند.

در پایان فرایند رای گیری،‌ اژدری آزاد با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس هیأت اسکی ابقا شود.

همچنین پس از رای گیری، ژاله طاهرخانی،‌ کیوان پارسا، عباس امانلو و محسن قماشچی به ترتیب به عنوان نایب رئیس، خزانه دار و عضو هیات رئیسه معرفی شدند.

رییس هیات اسکی استان زنجان در ادامه این مجمع بر توسعه این رشته ورزشی در استان تاکید کرد و گفت: استان زنجان ظرفیت ها و استعدادهای لازم را برای توسعه این رشته ورزشی دارد.

اژدری آزاد افزود: تکمیل زیرساخت های پیست اسکی پاپایی زنجان، استعدادیابی، جذب جوانان و علاقه مندان به این رشته و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری از جمله برنامه های آینده این هیات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha