معاون استاندار همدان: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حماسه بزرگ را رقم می‌زند

همدان-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم به ویژه جوانان در انتخابات یازدهم اسفندماه، باردیگر حماسه بزرگ و ماندگار را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضانیا روز دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام این انتخابات از حساسیت های خاصی برخوردار است و نقش جوانان در خلق حماسه ماندگار دیگر، غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر نقش کلیدی جوانان در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: جوانان به عنوان نیروی محرک جامعه سرمایه های نظام هستند و استفاده از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف اعم از مدیریتی و سایر مجموعه ها موجب توسعه و تحول در جامعه می شود.

وی افزود: افزایش مشارکت خود جوانان در بهبود وضعیت آنان بسیار مؤثر است و پل ارتباطی بین جوانان و مسوولان یک ضرورت است.

رضانیا اضافه کرد: جوانان همواره پای نظام و انقلاب بوده و هستند و برنامه های هفته جوان باید طوری تنظیم شود که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در تدوین برنامه های هفته جوان نگاه ویژه به استفاده از خود جوانان داشت و برنامه ها با مشارکت جوانان تهیه و اجرا شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان ضرورت داشتن فضایی شاد و با نشاط در جامعه طی هفته جوان به نقش مهم دانشگاهها در برنامه های این هفته اشاره کرد.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین شمار نمایندگان همدان در مجلس خبرگان رهبری ۲ نفر است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha