یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- یادواره ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و در سالگرد شهادت "حسن باقری" روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سه هزار و ۵۰۰ شهید اطلاعات عملیات سپاه و ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان گفت: اطلاعات و عملیات، مجموعه تاثیرگذار در دفاع مقدس بود و امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیازها و ضرورت‌های مجموعه‌های نظامی و انتظامی، به خصوص اطلاعات و عملیات سپاه، تسلط و اشراف اطلاعاتی است تا بتوانیم در برابر راهبردهای دشمنان مقابله کنیم.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به اینکه این یادواره به مناسبت نهم بهمن روز اطلاعات عملیات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سرلشگر پاسدار حسن باقری برگزار شد، افزود: آشنایی و پیگیری وضعیت دشمن از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی و شناسایی استعداد دشمن جز موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود.

یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

وی اظهار داشت: رزمندگان اطلاعات و عملیات در زمان جنگ، با نفوذ به عمق خاک دشمن به دنبال کسب اطلاعات کامل از سازمان و تجهیزات و توان دشمن بودند.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس به خصوص افرادی که در مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) فعالیت داشتند، برگزار و از خانواده معظم شهیدان تجلیل شد.

یادواره بزرگداشت سرلشگر شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهم بهمن ماه به صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور برگزار شد و در استان چهارمحال و بختیاری نیز این مراسم در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha