چهارمین کاروان راهیان نور پسران خراسان شمالی اعزام شد

بجنورد-ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر استان در قالب هفت اتوبوس امروز (دوشنبه) به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمد عقیقی در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ظرفیت هر اتوبوس ۴۰ نفر دانش آموز است و بر این اساس حدود ۳۰۰ نفر دانش آموز از شهرستان سملقان و عوامل اجرایی در قالب این کاروان ها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: با اعزام این کاروان، آمار اعزام اردوهای راهیان نور خراسان شمالی به سه هزار و ۱۲۰ نفر رسید.

عقیقی یادآور شد: امسال سهم آموزش و پرورش خراسان شمالی اعزام سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز به اردوهای راهیان نور است که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ نفر دانش آموز دختر و بیش از یکهزار و ۳۵۰ نفر دانش آموز پسر به این اردوها اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: سهم استان از اعزام فرهنگیان به این اردوها نیز ۸۰۰ نفر است که تاکنون ۲۰۰ نفر از همکاران مرد و ۲۰۰ نفر از همکاران زن در این اردوها شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور شامل اروند کنار، مسجد خرمشهر، هویزه، شلمچه، دهلاویه، معراج شهدا، کانال کمیل، فتح مبین و طلائیه است.

افزون بر ۱۹۳ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار و ۵۰ باب آموزشگاه زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha