۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85369913
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدارس نوبت صبح سه‌شنبه برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد

ارومیه - ایرنا - اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز سه‌شنبه با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس نوبت صبح در برخی شهرستانها از جمله چایپاره، شوط، پلدشت و چالدران غیر حضوری است.

به گزارش ایرنا براساس اطلاعیه منتشر شده در این زمینه که بامداد سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی چالدران، با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و عشایری و نیز تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهری در شهرستان شوط، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرده است: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش ارس پلدشت، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه درخصوص شهرستان چایپاره آمده است: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای قنات باقر بیگ، قره کندی، بسطام، کسیان، بادکی، مارقشه، خانقاه چورس، قنات میرزا جلیل، چورس، حسین بگلو، حاجیلار ،علی آباد، بابل آباد و شهرک بابل آباد، حسین آباد،کامل آباد، مساکن مهر و میرزاحسام، با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد؛ آموزش در سایر مدارس روستایی، در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: همچنین آموزش در مدارس ابتدایی شهری چایپاره با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

طبق پیش بینی های هواشناسی بارش برف و باران تا پایان هفته در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha