۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85370166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان میزبان رویداد ملی جامعه پرداز شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85370166
همدان میزبان رویداد ملی جامعه پرداز شد

همدان- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: رویداد ملی جامعه پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مساله بر اساس بوم استان در نهادهای مردمی فعال» اواخر بهمن به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

میلاد مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رویداد «جامعه‌پرداز»‌ امسال در ۱۸ استان کشور برگزار می‌شود که همدان به عنوان یکی از استان‌های فعال میزبان این رویداد خواهد بود، ضمن اینکه در این رویداد که با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار می‌شود، مجموعه‌های مردمی و کنشگران این حوزه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مجری رویداد ملی جامعه پرداز در همدان سمن «سفیران سلامت روان سایبان» است، بیان کرد: این رویداد با شبکه‌سازی‌ و تشکیل و گرد هم آوردن مجموعه‌های تخصصی در هر استان، ضمن ایجاد هم افزایی به دنبال بهره گیری مجموعه‌ها از ظرفیت های یکدیگر است.

مرادی ادامه داد: رویداد ملی جامعه پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که در ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مساله توسط مجموعه‌های مردمی و آموزش و توانمندسازی کنشگران در زمینه حل مسائل اصلی استان از دیگر اهدافی است که در رویداد جامعه پرداز دنبال می‌شود.

نزدیک به ۲۰۰ سازمان مردم نهاد امور جوانان در سطح استان همدان فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha