۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85326378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: هم افزایی سمن‌ها در حوزه خانواده ضروری است + فیلم

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: هم افزایی سمن‌ها در راستای تقویت برنامه‌های حوزه جمعیت و خانواده امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر رویداد جامعه پردازان اظهار کرد: هم اکنون ۴۵ سازمان مردم نهاد به صورت تخصصی در حوزه خانواده فعالیت دارند و ظرفیت بسیار مطلوبی در استان همدان فراهم است.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری همسو دستگاه‌های فرهنگی افزود: مجموعه‌های فرهنگی ارتباط کمی با هم دارند و نیاز است با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، تعامل همه جانبه داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: رویداد جامعه پرداز استان همدان با محوریت «هویت زن، خانواده و فرزندآوری» هشتم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

میلاد مرادی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد جامعه پرداز، فرصتی برای تجمع و هم افزایی کنش‌گران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری است که امسال در ۱۸ استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رویداد در ستاد جمعیت و خانواده استانداری همدان رونمایی شد.

وی ادامه داد: طرح ملی رویداد جامعه پرداز در استان همدان هشتم و نهم بهمن ماه امسال توسط معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده اجرا خواهد شد.

استان همدان نزدیک به ۲۰۰ سمن فعال در حوزه های مختلف امور جوانان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha