۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85370298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ یادواره شهدا همزمان در پردیس برگزار شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85370298
۲ یادواره شهدا همزمان در پردیس برگزار شد

پردیس - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان پردیس اعلام کرد: یادواره شهدای گمنام در فاز هشت مسکن مهر و شهر سعید آباد ِجاجرود همزمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم گرمابدری شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدا در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) شهر سعید آباد ِجاجرود به خبرنگاران گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد خاکسپاری ۲ شهید گمنام در فاز هشت مسکن مهر پردیس و مراسم هفتمین روز شهادت سردار پاسدار حسین محمدی با حضور خانواده معظم شهدا مسئولان شهرستان و شهروندان قدرشناس برگزار شد.

وی ادامه داد: درآستانه اجرای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران در ابتدای سال ۱۴۰۳هستیم و بر اساس برنامه ریزی کنگره مقرر شد که در شهرستانها برنامه هایی را برای اجرای یادواره شهدا و نشست هایی در حوزه ایثار و شهادت برگزار شود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار داشت: در شهرستان یادواره شهدای اقشار مانند شهدای کارگر، شهدای کارمند، زنان شهید، شهدای دانش آموز، در بخش های مختلف در حال برگزاری است.

گرمابدری خاطرنشان کرد: یادواره اصلی شهدای پردیس در بهمن ماه برگزار می شود و با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال یادواره های شهدا برگزار و با ظرفیت مناسب برای اجرای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران آماده می شویم.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب این مراسم برای جهاد تبیین گفت: برگزاری این محافل با حضور با شکوه مردم فرصت مناسبی برای تبیین است و همه ما مکلف هستیم که از تمام این ظرفیتها استفاده کنیم.

این مسئول اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تبیین در آستانه انتخابات برای جلب مشارکت حداکثری ضروری است تا به مدد شهدا بتوانیم با تبیین دستاوردهای انقلاب مردم و به ویژه جوانان را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

۲ یادواره شهدا همزمان در پردیس برگزار شد

فرماندار شهرستان پردیس نیز گفت: با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ۲ یادواره همزمان در شهرستان پردیس برگزار شد.

محسن قضاتلو در این آیین اظهار داشت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری شهدا ستارگان راه هستند و با کمک ستارگان می توانیم راه را پیدا کنیم.

وی ضمن قدردانی از حضور با بصیرت شهروندان در ۲ مراسم یادبود شهدا، اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدا اثر معنوی خوبی دارد و حضور پر شور شهروندان ولایتمدار و شهید دوست شهرستان قابل تقدیر است.

فرماندار پردیس یادآور شد: در این مراسم موضوع شهید و شهادت، بحث های تبیینی مطرح می شود و برگزاری بحث های تبیینی برای مردم به ویژه جوانان اثر معنوی قابل توجهی به همراه دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha