برگزاری اجلاسیه شهدای استان تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

پردیس- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: برگزاری اجلاسیه شهدای استان تهران با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدای معزز و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت به همراه تجیل از خانواده معزز شهدا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم گرمابدری درحاشیه برگزاری مراسم اجلاسیه شهدا به خبرنگاران گفت: درآستانه برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران هستیم و مراسم اجلاسیه شهدا را با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و با حضور مردم ولایتمدار برگزار کردیم.

وی توضیح داد: در روزچهارم مرداد ماه که کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران که در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار می شود ۸۰ نفراز خانواده های معظم شهر ما در قالب کاروان امت شهید پرور در این کنگره حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: مراسم اجلاسیه شهدای شهرستان در جوارشهدای گمنام شهر پردیس و با حضور خانواده معزز شهدا، مردم ولایتمدار و مسئولان با سخنرانی، مداحی وروایتگری برگزار شد.

برگزاری اجلاسیه شهدای استان تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود

گرمابدری ادامه داد: برگزاری این مراسم با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدای معزز و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت به همراه تجیل از خانواده معزز شهدا برگزارشد و اجرای مستمراین برنامه ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان اجلاسیه شهدای شهرستان با همکاری شهرداری پردیس در بوستان نورالشهدای پردیس برگزار شد.

سخنران این مراسم که شامگاه یکشنبه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان بود که پیرامون اهمیت نقش و جایگاه مقام شامخ شهدا در توسعه امور مختلف بویژه مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی در جامعه تاکید کرد.

در ادامه نوحه سرایی حاج میثم احمدی‌پور و کربلایی سید رضا سادات از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام به فضای بوستان نورالشهدا معنویتی دوچندان بخشید.

درپایان مراسم مسئولان حاضر در مراسم از خانواده معزز شهدا، جانبازان سرافراز و ایثارگران گرانقدر با تقدیم لوح سپاس وهدیه یادبود تجلیل کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha