۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85370537
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در گلستان جذب شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به فراهم‌شدن بستر ورود سرمایه‌های خارجی برای رونق بیشتر این استان در بخش‌های گوناگون گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان جذب شد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله صلبی روز سه‌شنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: سال گذشته این رقم ۹ میلیون دلار بود که با توجه به صدور مجوزهای صادر شده، امیدواریم تا پایان سال مبلغ سرمایه‌های خارجی وارد شده به گلستان افزایش پیدا کند.

به گفته وی سال گذشته سهم گلستان از جذب اعتبارات ملی ۱۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بود که از این سهم تاکنون ۱۰ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال معادل ۱۲۸ درصد جذب شده است.

صلبی افزود: همچنین امسال ۵۲ هزار و ۵۶۵ درخواست گلستانی‌ها در درگاه ملی ثبت شده که از این تعداد مجوز فعالیت برای ۳۰ هزار و ۸۱۷ مجوز صادر شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان این‌که موالد سازی ظرفیت خوبی برای توسعه و سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: مولدسازی، فروش نیست بلکه استفاده بهینه از اموال منجمد دولت است که انجام آن در بخش سرمایه گذاری و اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی موجب توسعه استان استفاده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha