۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85370611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۸ پروژه دهه فجر امسال در سنندج به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع همزمان با دهه فجر، ۱۶۸ پروژه با اعتباری بیش از چهار هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، حسن عسگری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: ۶ پروژه نوسازی و توسعه مدارس با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال، سه پروژه بهداشت و درمان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۴ پروژه کشاورزی و صنایع وابسته با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر بهره برداری می شود.

وی افزود: بهره برداری از ۲۵ پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد ریال، ۳۷ پروژه خدمات زیربنایی در حوزه آب برق و خدمات زیربنایی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال، ۲۷ پروژه ساخت مسکن محرومین با ۱۷۰ میلیارد ریال، ۵ طرح عمرانی شهری با اعتبار هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال و ۴۱ طرح هادی با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار سنندج اضافه کرد: برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم، مورد توجه تمام ستادها و روسای دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان قرار گیرد.

عسگری ادامه داد: همه مسوولان ادارات باید در کنار برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه دهه فجر برای زیرمجموعه، یک برنامه شاخص برای جامعه هدف خود را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد در ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و افزود: مردم‌محور بودن برنامه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌ها نقش حامی و تسهیل‌گر داشته باشند.

فرماندار سنندج یادآور شد: حضور پررنگ روسای ادارات در برنامه‌های دهه فجر، برگزاری میز خدمت، حضور در نماز جمعه‌ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در اولویت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

عسگری با اشاره به تهیه و تدوین کتابچه خدمات شهرداری سنندج گفت: خدمات خوبی در مجموعه شهرداری سنندج انجام شده است که باید اطلاع‌رسانی شود چون این موضوع موجب امیدآفرینی در بین مردم خواهد شد.

وی اظهار کرد: حضور پررنگ همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری این مراسم به صورت پرشور و پرحرارت موجب یاس و ناامید دشمنان خواهد شد.

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات هم گریزی زد و گفت: فرایندهای برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و در حال تمهید مقدمات انتخابات براساس ۴ راهبرد تعیین شده مقام معظم رهبری هستیم.

عسگری اضافه کرد: ۲۶۵ صندوق رای برای شهرستان سنندج پیش‌بینی شده است و انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های ادارات برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده شود.

وی با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی به ویژه توسط روسای ادارات باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: براساس ضوابط قانونی با افرادی که له یا علیه کاندیدایی اقدام کنند و ظرفیت‌های دولتی و امکانات را در اختیار کاندیدای خاصی قرار دهند برخورد خواهد شد.

فرماندار سنندج اظهار کرد: بر اساس قانون همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با ستاد اجرایی انتخابات هستند و باید ظرفیت‌های مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha