۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85382817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدویت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اعلام شد

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راهور استان کردستان از اجرای تمهیدات و محدودیت های ویژه ترافیکی شهر سنندج در ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اطهار کرد: به مناسبت راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در روز ۲۲ بهمن‌ و در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، پارک وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ شنبه شب (۲۱ بهمن‌ماه) تاپایان مراسم، پارک هر گونه وسایل نقلیه در رینگ میادین آزادی و انقلاب سنندج و مسافت ۵۰ متری در اضلاع مجاور ممنوع است.

همتی زاده بیان کرد: همچنین روز ۲۲ بهمن از تردد وسایل نقلیه در رینگ داخلی میادین انقلاب و آزادی و معابر " طول خیابان آیت الله طالقانی تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع انقلاب به سمت میدان انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از سه راه کلینیک قدس، میدان مولوی، خیابان‌های حسن آباد و کشاورز به سمت میدان آزادی ممنوع بوده و ممنوعیت ترافیکی به صورت کامل اجرا می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس راهور همچون همیشه همکاری لازم را داشته باشند و همه با هم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن ماه تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha