۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85370700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دختران قرچکی در تریبون آزاد انتخاباتی از دغدغه های خود گفتند

قرچک - ایرنا - در آستانه برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، دختران دانش آموز قرچکی با شرکت در برنامه تریبون آزاد انتخاباتی، از دغدغه‌های خود برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتند و نگرانی‌ها و سوالات خود را با مسئولان مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان برگزاری هشتمین مرحله از تریبون آزاد انتخاباتی شهرستان قرچک، دانش‌آموزان متوسطه دوم دبیرستان سوده حمدانی روز سه‌شنبه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف شهرستان و کشور پرداخته و نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

دانش آموزان در فضایی شاد و با نشاط، با قرار گرفتن در جایگاه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص انتخابات و نقش آنان در هر چه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد سیاسی پرداخته و ابهامات و سئوالات خود را از مسئولان حاضر در این مراسم مطرح کردند.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به نشاط و امیدآفرینی نیاز دارد و شور و نشاط همراه با انرژی جوانان و دانش‌آموزان رأی اولی، می‌تواند این مهم را محقق کند.

حسین فخاری افزود: جوانان در هجمه دشمنان قسم خورده نظام که مدام در حال شبهه افکنی و سیاه‌نمایی هستند، هدف آماج حمله‌های بیرحمانه استکبار قرار دارند و مسئولان موظفند تا با برپایی برنامه‌های تریبون آزاد، گوش شنوایی برای دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و ابهامات آنان بوده و پاسخ قانع کننده و مستدلی برای آنان ارائه دهند.

دختران قرچکی در تریبون آزاد انتخاباتی از دغدغه های خود گفتند

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان رأی اولی علاوه بر خود، خانواده‌ها را نیز می‌توانند به حضور با شکوه در انتخابات ترغیب و تشویق کنند و زمینه خلق حماسه‌ای عظیم را که اقتدار، عزت و امنیت کشور را تضمین می‌کند فراهم سازند.

این مسئول اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان قرچک، با هدف آگاهی بخشی به آحاد مردم و دعوت از عموم دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی به مشارکت در انتخابات، برنامه‌های جامعی را طراحی کرده که علاوه بر اقدامات ستادی، تا زمان برگزاری انتخابات در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرایی می‌کند تا به پرشورتر برگزار شدن انتخابات منجر شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قرچک با ۲۷۰هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha