داوطلبان هلال احمر، سفیران جهاد تبیین برای مقابله با دشمنان باشند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان هلال احمر که با رسالت انسانی و برای حمایت از سلامت انسانها تلاش می‌کنند با توجه به داشتن باورها و اعتقادات قوی می‌توانند سفیران جهاد تبیین برای مقابله با دشمنان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در نشست تخصصی و هم اندیشی با داوطلبان هلال احمر زنجان، افزود: امروزه دشمن با همه ابزارهای نوین در اختیار خود، درصدد تغییر باورها و رفتارهای جامعه ایرانی است چون در حوزه نظامی امکان رویارویی و عرض اندام ندارد.

هاشمی تاکید کرد: امروز امنیت کشور که با تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی و امنیتی کشور به دست آمده بسیار حائز اهمیت است و بسیاری از کشورها از این نعمت بی بهره هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروزه هلال احمر باید با کمک داوطلبان بتواند سهم خود را در پایداری و بقای نظام و ارزش های اسلامی ایفا کند و گام های بلندی را در عرصه جهاد تبیین و روشنگری بردارد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات داوطلبان هلال احمر،‌ افزود: این نیروها بدون چشمداشت و بی منت در جهت خدمت به هموطنان، شبانه روزی و با جان و دل کار، و در این مسیر با خدا معامله می کنند.

هاشمی اظهار داشت: همه نیروها و مسوولان هلال احمر وظیفه دارند بی منت در خدمت داوطلبانی باشند که با نگاه انسانی در این مجموعه به جامعه هدف خدمت می کنند و این رسالت خطیر مسوولان است که باید به آن توجه مضاعف داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: نهادینه کردن این موضوع، مطالبه گری داوطلبان مجموعه هلال احمر را می طلبد چرا که رسالت و اهداف هلال احمر توسط این قشر محقق می‌شود.

در پایان این نشست از خدمات اعضای داوطلبان هلال احمر زنجان قدردانی و یکی از اعضا با حکم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به عنوان مشاور معاونت امور داوطلبان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha