حدود ۲ هزار پروژه در مناطق عشایری و روستایی سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

زاهدان- ایرنا- مسوول کمیته روستایی و عشایری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۹۲۳ پروژه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق روستایی و عشایری این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدعبدالحسین سجادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در بخش های مختلف نظیر کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آب و فاضلاب روستایی، تجهیز و نوسازی مدارس، شرکت توزیع برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، بنیاد مسکن، اداره کل ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: با بهره برداری این طرح ها بیش از ۶ هزار خانوار روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
مسوول کمیته روستایی و عشایری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان بیان کرد: همچنین در این ایام جشن‌های انقلاب اسلامی، رقابت‌های قرآنی تشکیل ستاد مردمی در دهستان های پر جمعیت، نشست مردم با مسوولان‌ و تبیین گفتمان اسلامی، واکسیناسیون رایگان دام و طیور و ارائه خدمات پزشکی رایگان انجام خواهد شد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه های توانمندی زنان روستایی، نواختن زنگ انقلاب، برپایی جشنواره های صیادی و پخت آبزیان، برگزاری بازهای ورزشی بومی و محلی، دیدار و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، راه‌اندازی روستا بازار در مناطق روستایی و عشایری سطح استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این کمیته در دهه فجر سالجاری برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha