۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85371891
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کام مینودشتی‌ها در دهه فجر با ساخت و افتتاح ۵۳۲ پروژه شیرین می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار مینودشت باتبریک فرارسیدن دهه فجر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۳۲ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای عملیات اجرای این تعداد طرح، افزون بر پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و شهرستانی و نیز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

فرامرز دیلم کتولی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر امسال مینودشت ۵۰۳ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی افزود: از مجموع طرح‌های دهه فجر مینودشت ۱۰۳ پروژه عمرانی است که برای عملیات اجرایی آن افزون بر سه هزار میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.

دیلم کتولی اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۸۴ پروژه عمرانی با اعتبار تقریبی هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ طرح دیگر با اعتبار پیش بینی شده هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار مینودشت ادامه داد: پروژه‌های عمرانی این شهرستان در حوزه‌های گوناگون از جمله بهسازی و آسفالت معابر و راه‌های روستایی و شهری، توسعه شبکه مخابراتی، گازرسانی به سه واحد تولیدی، مسکن، آب و فاضلاب و بهسازی و تقویت شبکه برق است.

وی همچنین از افتتاح و آغاز عملیات اجرای ۲۶۹ طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۶۱ هزار ریالی دولت و بخش خصوصی در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها در مجموع برای ۵۰۳ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

دیلم کتولی ادامه داد: بیشتر طرح‌های اقتصادی مینودشت در بخش کشاورزی، (دام و طیور)، تولیدی و خدماتی است که با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا شد.

به گفته وی، آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر مینودشت روز ۱۸ بهمن باحضور استاندار گلستان برگزار می‌شود.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha