بیش از هشت هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در کرمان آماده افتتاح شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: ۴۵ طرح راهداری و راه روستایی با اعتبار حدود هشت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، احسان عراقی زاده روز چهارشنبه در تشریح وضعیت این پروژه‌ها افزود: تعداد ۲۲ طرح راهداری، ۱۴ طرح راه روستایی و ۶ طرح های فنی و زیربنایی طی ایام الله دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسند و برای اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین حجم عملیات انجام گرفته در پروژه های دهه فجر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط به بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، لکه گیری راه های اصلی و شریانی با اعتباری حدود ۶ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان عنوان کرد: اجرای روشنایی، رفع نقاط حادثه خیز، احداث راهدارخانه، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، احداث پل، ایمن سازی و تعریض از دیگر پروژه های قابل افتتاح حوزه راهداری طی این ایام است.

وی اعتبار پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری راه های روستایی را حدود یکهزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: احداث راهدارخانه ها، سوله ماشین، و ساختمان خوابگاه و نیز تکمیل و بازسازی مهمانسرای کرمان از پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری اداره فنی و نظارت با اعتباری بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha