۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبر: 85372322
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازارچه های عرضه محصولات از مزرعه تا سفره در ایلام راه اندازی شد

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی بازارچه های عرضه محصولات مستقیم از مزرعه تا سفره در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "شهریار عباسی" شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی ایجاد بازارچه های « از مزرعه تا سفره» در این استان ظهار کرد: اساس کار این طرح در حقیقت مبتنی بر ایجاد یک بازار مناسب برای تقویت اقتصاد عشایر و روستاییان و حذف واسطه ها استوار است.

وی افزود: در این بازارچه ها نیم نگاهی هم به عرضه چند محصول اساسی با قیمت مناسب برای مردم و همچنین تقویت فروش محصولات حاصل از صنایع دستی و اشتغال های خورد خانگی هم دیده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر این اساس جلسات متعددی برگزار شده و خوشبختانه استان ایلام در استانهای پیشرو است و اقدامات لازم اعم از جانمایی و احداث مکان برای راه اندازی بازارچه در شهرستانهای استان فراهم شده است.

بازارچه های عرضه محصولات از مزرعه تا سفره در ایلام راه اندازی شد

عباسی اظهار کرد: مدیرکل امور عشایری و مجموعه همکارانش به سرعت با همکاری سایر دستگاه های اجرایی زمینه‌ی لازم را برای ایجاد این بازارچه ها فراهم کرده اند و در شهرستان ایوان هم واقعا تلاش زیادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون با همکاری مجموعه دفتر هماهنگی امور اقتصادی، دفتر امور شهری و روستایی معاونت عمرانی، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری ها و فرمانداری‌ها ساز و کار لازم برای احداث بازارچه های از مزرعه تا سفره در همه شهرستانها در دست اقدام است.

عباسی ابراز کرد: امید است که ایجاد این بازارچه ها برای تقویت معیشت عشایر روستاییان که جمعیت قابل توجهی از مردمان این سرزمین رو تشکیل میدهند فراهم کند و هم باعث رونق و تقویت صنایع دستی استان و هم حفظ پیشینه تاریخی آن شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha