۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85372484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۲۱ گلزار شهدای استان بوشهر عطر افشانی شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبر: 85372484
۲۲۱ گلزار شهدای استان بوشهر عطر افشانی شد

بوشهر-ایرنا- همزمان با نخستین روز از بزرگداشت دهه فجر در آئین‌های مختلف با حضور خانواده‌های معظم شهدا ، مسوولان و اقشار مختلف مردم ۲۲۱ گلزار شهدای این استان غبارروبی و عطرافشانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر روز پنجشنبه در حاشیه عطر افشانی گلزار شهدای بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: در این استان ۲۲۱ گلزار شهدا وجود دارد که شامل گلزار تک شهیدی تا گلزار ۳۵۲ شهیدی در شهر بوشهر است.

" نعمت الله غلامپور " اظهار کرد: این استان با احتساب شهیدان ۲ ماه اخیر شامل "علی دشت‌بوری" ، " ایمان حیدری لقب" و " نیما جمالی " در مجموع ۲ هزار و ۱۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: شمار جانبازان، آزادگان و شهدای نوجوان استان بوشهر نیز اکنون به ترتیب ۶ هزار و ۸۳۰، ۴۳۴ و ۱۲۷ نفر است.

غلامپور یادآور شد: از مجموع شهدای نوجوان استان بوشهر چهار شهید آن زیر ۱۲ سال سن دارند و این در شرایطی است که بسیاری از استان‌های کلان کشور شهیدانی با این سن و سال ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی ۸۶ گلزار شهدا این استان تامین شده است.

وی گفت: در سال جاری در مجموع ۳۶ گلزار شهدا استان بوشهر با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار بازسازی شد و برای سال آینده نیز ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بازسازی ۵۰ گلزار شهدا اختصاص یافته است.

غلامپور اظهار داشت: در دهه مبارک فجر علاوه بر برگزاری برنامه بزرگداشت برای شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان از خانواده‌های آنان سرکشی خواهد شد.

غلامپور یادآور شد: همچنین در سفر کاروان خدمت استاندار بوشهر با حضور مدیران استانی به شهرستان‌های مختلف، تمامی آیین‌های مرتبط با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی توسط خانواده‌های شهدا انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha