امام جمعه گچساران: تداوم تفکر شهید رئیسی، معیار انتخاب اصلح است

گچساران-ایرنا- امام‌جمعه گچساران با بیان اینکه شهید رییسی به نقش‌آفرینی مردم اعتقاد جدی داشت، گفت: شناخت خصوصیات شخصیتی شهید آیت الله رئیسی در انتخاب فرد اصلح چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری در کشور افزود: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، یک‌بار دیگر مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

وی بیان کرد: نامزد اصلح آن‌کسی است که دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد به همین دلیل شخصیتی را انتخاب کنیم که نزدیک به تفکر و سیره شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

هاشمی منش ادامه داد: هراندازه مشارکت در عرصه انتخابات بالا باشد به همان میزان موجبات اقتدار و عزت ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: ۲ مسئله در انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است که یکی اصل حضور و مشارکت بالای مردم و دیگری انتخاب اصلح است، به همین دلیل هراندازه که حضور مردم در انتخابات پیش رو پررنگ‌تر باشد ناامیدی و یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کسی است که به داخل و ظرفیت‌های داخلی کشور توجه کند و دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد.

هاشمی منش تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که خدمات ارزشمندی که در سه سال دولت شهید رئیسی شاهد بودیم را ادامه دهد و برای حل مشکلات مردم دغدغه لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه روبرو شدن حق و باطل در عرصه سیاسی و بین المللی است، گفت: مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی و موجب یاس و نا امیدی آنها شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha