رژه خودرویی در یاسوج به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام برگزار شد

یاسوج -ایرنا- آیین بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و جشن نخستین روز از دهه پر فروغ فجر با رژه موتوری و خودرویی در شهر یاسوج و سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امروز پنجشنبه دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صدها موتور و خودروی نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و سایر ارگان ها با حمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی در یاسوج مسیر چند کیلومتری را رژه رفتند.

رژه خودرویی در یاسوج به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام برگزار شد


در این آیین شرکت کنندگان سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا شهر یاسوج نسبت به مقام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

این آیین با حضور جمع پرشماری از مردم شهر یاسوج،مسوولان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

رژه خودرویی در یاسوج به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام برگزار شد


۱۲ تا ۲۲ بهمن هر سال به مناسبت سرنگونی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است.

بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ واقعه‌ای در جریان انقلاب اسلامی ایران است که در آن سال بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از ۱۴ سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال میلیون ها ایرانی قرار گرفت.

پیش بینی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در دهه فجر امسال ۷۰۰ برنامه در بخش ها و حوزه های گوناگون در مناطق مختلف این استان برگزار می‌شود.

سرهنگ سعید برومند زاده نواختن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، رژه خودرویی و موتوری، غبار روبی گلزار شهدا، جشنواره متعدد ورزشی، برگزار میز خدمت به جهت سهولت در دسترسی مردم به مسوولان، تولید محتوای فرهنگی با محوریت تبیین خدمات نظام، اعزام دانشجویان و دانش آموزان در قالب کاروان پیشرفت، اعزام تیم پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان و اجرای سرودهای خیابانی و پاتوقی را از مهم ترین برنامه های دهه فجر سپاه فتح این استان ذکر کرد.

وی برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شهرها، اعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز، برگزاری رویداد فرهنگی رسانه‌ای هشتگ ایران قوی و نمایشگاه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه فجر ذکر کرد.
شعار دهه فجر امسال "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" نام گذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha