۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85372744
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

افقی درخشان، پیش روی انقلاب اسلامی گشوده است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به توطئه‌های دشمنان، ملت سلحشور ما با تمام توان پای آرمان‌های مقدس انقلاب ایستاده‌ اند، تاکید کرد: افق انقلاب اسلامی درخشان است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر در مراسم ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی، در گلزار شهدا رشت، اظهار کرد: با وجود اینکه دشمنان، همه ابزار و جنگ‌های ترکیبی را بر علیه انقلاب شکوهمند اسلامی بکار گرفته اند،اما مردم ما با بهره از منویات مقام معظم رهبری مقتدرانه راه شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) را ادامه می‌دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: در چلّه نخست انقلاب شاهد بودیم که دشمنان ما برای دلسرد کردن مردم ،اقدامات و توطئه‌های زیادی را انجام دادند؛ اما تمام این توطئه‌ها با هوشیاری و ایستادگی ملت شکست خورد و دشمنان نیز شکست را پذیرفته‌اند.

استاندار گیلان ادامه داد: امروز شاهدیم که در بخش‌ های مختلفی همچون مقوله‌های علمی، پزشکی، تسلیحات نظامی، نانو، درمان انواع بیماری های سخت، سد سازی، پرتاب ماهواره به فضا و سایر بخش‌ها جزو برترین‌ها در جهان هستیم که این پیشرفت‌های شگرف بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عباسی اضافه کرد: امروز کشور ما بر پایه ارزشهای اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده و افق انقلاب به طور کامل روشن است ؛دولت سیزدهم نیز در همین راستا مقتدرانه گام بر می‌دارد.

عباسی در ادامه سخنانش به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره و بیان کرد: در انتخابات پیش رو تمامی عوامل اجرایی در راستای امنیت، صیانت و مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهندکرد ؛ حضور و شرکت در انتخابات بسیار مهم است و به همین دلیل دشمنان ما با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای قصد دلسرد کردن مردم را دارند زیرا هر رای، تیری به قلب دشمنان است.

ملت ما وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کردند

همچنین نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مراسم اظهار کرد: ملت ما اهل بصیرت و هوشیاری هستند؛ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم، در تمام حوادث و رخدادها یکپارچگی و اتحاد خود را از دست نداده و همواره وحدت خود را حفظ کردند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: ایمان ملت ایران به ایستادگی و پایداری آنان کمک کرده و به همین دلیل انقلاب ما هر روز قدرتمندتر می‌شود؛ از سوی دیگر مدیریت مقام معظم رهبری باعث استحکام انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: البته دشمنان ما هنوز ملت ایران را به خوبی نشناختند زیرا آنان نمی‌توانند فداکاری، ایستادگی و ایمان ملت ایران را درک کنند؛ اکنون ملت‌های آزاده دنیا فهمیدند که ایران الگوی مناسبی برای آنان است و امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان هستیم.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: زمانی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی و غربی توسط جوانان برافراشته می‌شود، نشان حمایت از انقلاب اسلامی و همچنین صدور این انقلاب به سراسر جهان است.

امام جمعه رشت به جنگ غزه نیز اشاره و اظهار کرد: گرچه شهادت مردم مظلوم فلسطین بسیار دردناک است زیرا جنایت‌هایی که رژیم جعلی صهیونیستی مرتکب می شود در طول تاریخ بی‌سابقه است؛ اما این جنگ دستاوردهایی نیز دارد که می توان به باطل شدن نظریه شکست ناپذیری ارتش رژیم غاصب صهیونیستی، عقب افتادن عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با این رژیم جعلی و همچنین توسعه و بسط قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی اشاره کرد.

در پایان این مراسم، گلزار شهدای گرانقدر رشت با حضور مسئولان ارشد استان گیلان، خانواده شهدا، بسیجیان، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلف مردم گلباران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha