۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85372919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم با شرکت در انتخابات، همراهی خود را با نظام نشان می‌دهند

اصفهان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مردم با حضور در صحنه انتخابات به دشمن نشان می‌دهند که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همچنان همراه نظام بوده و هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز پنجشنبه در گردهمایی فصلی ائمه جماعات استان در موسسه اهل البیت(ع) اصفهان افزود: اگر ما به نظام رأی ندهیم در واقع به دشمن نظام رأی داده‌ایم.
وی اظهار داشت: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا مردم ما پای صندوق‌های رأی نروند، در حالی که ما باید تحقیق کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنیم.
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: مومن باید حامی حق باشد و باطل را زایل و به وظیفه اسلامی خود عمل کند.
وی تصریح کرد: دشمن می‌کوشد مردم پای شعبه های اخذ را نروند و سپس اعلام کند که ملت با حکومت نیستند و حکومت ضعیف است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در باره مرزبانی علمای شیعه از مرزهای عقیدتی نیز گفت: عبارت «ضُعفای شیعه» به معنای افرادی است که ایمانشان قوی نیست و زود می‌توان آنها را فریب داد و علمای شیعه مراقب این دسته افراد هستند.
‎وی با بیان اینکه مهمترین کار روحانیت تبلیغ و تبیین است، خاطرنشان کرد: کار روحانیت صرف خواندن و یاد گرفتن نیست.
‎امام جمعه اصفهان، مشکل اساسی بشر در گمراه شدن را جهل و ناآگاهی دانست و افزود: در طول تاریخ کجروی‌هایی که رُخ داده، بدلیل کم بودن فهم بشر است و هرچه فهم بشر بیشتر باشد توجه به دین نیز بیشتر می‌شود و هرچه پیامبران تبلیغ کردند و بشر جلوتر آمد، علم و توجه بشر نیز بیشتر شد.
‎وی خاطرنشان کرد: هرچه بشر پیش می‌آید پیروان دین نیز بیشتر می‌شوند، لذا در زمان ظهور امام زمان(عج)، بشر بیش از هر دوران دیگری رشدیافته خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha