امام جمعه اصفهان: «آبروی افراد»، خطِ قرمزِ رقابت‌های انتخاباتی است

اصفهان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حفظ آبروی افراد در رقابت‌های انتخاباتی ضروریست و این مساله باید سرلوحه کار فعالان این حوزه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان؛ آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در همایش «هیات تراز انقلاب اسلامی» در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی استان افزود: افراد هنگام روشنگری و ترغیب مردم برای مشارکت انتخاباتی مراقب باشند در مقامِ تخریب یکدیگر صحبت نکنند.

امام جمعه اصفهان افزود: یکی از خصلت‌های ناپسند برخی از افراد این است که هنگام معرفی و تبلیغ نامزد مورد نظر خود، شروع به بدگویی از دیگران می‌کنند که این موضوع از نظر دین، مورد غضب الهی است.

وی ادامه داد: این در حالیست که بر اساس روایات، اگر افراد نسبت به آبروی یکدیگر مراقب باشند خداوند لغزش‌های آنها را می‌بخشد و از کمبودها و گناهانشان چشم‌پوشی می‌کند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به اهمیت حضور حداکثری پای صندوق‌های رای اشاره و بیان کرد: حضور پُرشورِ مردم در انتخابات، سطح امنیت و اقتدار کشور را تقویت می‌کند و در دلِ دشمن هراس می‌افکند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات؛ همچنین نمود همراهی مردم با نظام و رهبرِ عادل، مدیر و مُدبر است، همچنانکه در زمان حکومت حضرت علی(ع) کمرنگ شدن این مساله زمینه قدرت گرفتن معاویه و افراد وابسته و دست نشانده را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: واکنش‌ها به جنایت‌های غزه و محکوم کردن رژیم صهیونیستی نمود بیدار شدن روحیه ضدِ استکباری در جهان است، از این رو آمریکا و اسراییل این مساله را برنمی‌تابند.

امام جمعه اصفهان: «آبروی افراد»، خطِ قرمزِ رقابت‌های انتخاباتی است

به گزارش ایرنا، همایش «هیات تراز انقلاب اسلامی» ویژه توانمندسازی شورای هیات های مذهبی استان اصفهان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

در این همایش از «سیدرضا نریمانی» بعنوان مداح تراز انقلابی تجلیل شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha