۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85373002
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۸۲ بسته معیشتی بین نیازمندان مجاور بقاع متبرکه گیلان توزیع شد

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع ۹۸۲ بسته معیشتی بین افراد کم‌بضاعت مجاور بقاع متبرکه استان در اجرای طرح قرار دوازدهم همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی عصر پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای تهیه این بسته‌های معیشتی هشت هزار و ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شده‌است.

وی با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم بهمن‌ماه در آستان سید جلال‌الدین اشرف شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: بر این اساس از مجموع بسته‌های معیشتی توزیع شده در مناطق مختلف گیلان ۳۱۳ بسته به ارزش چهار هزار و ۶۹۰ میلیون ریال از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و موسسات حمایتی در جامعه هدف این شهرستان توزیع شده‌است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان؛تهیه و توزیع غذای نذری، پرداخت کمک هزینه ترک اعتیاد، کمک هزینه درمان و خرید دارو از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم امروز عنوان کرد و افزود: در طرح قرار دوازدهم بهمن ماه ۲ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرار دوازدهم این ماه (بهمن ماه ) به همت مراکز افق بقاع متبرکه با رویکرد تامین جهیزیه زوج‌های جوان برگزار شده‌است، اضافه کرد: مراکز افق بقاع متبرکه برای تهیه و توزیع اقلام تهیه شده شامل؛ پتو، یخچال، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس چینی در مجموع به ارزش ۶ هزار و ۲۹۰ میلیون ریال اقدام کرد که آنها در بین زوج های جوان توزیع شد.

در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه های مختلف نیازمندان ارائه می شود.

در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تامین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه ها انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha