۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85373166
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کیفیت پایین نان محور اصلی شکایات مردمی در مشهد است

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: کیفیت پایین نان در حوزه نظارت بر نانوایی ها در این شهر به محور اصلی شکایات و بازرسیهای ناظران اتاق اصناف این شهر تبدیل شده است.

محسن صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تشدید بازرسی ها در حوزه نانوایی ها مشکلات در حوزه آرد و نان به حداقل رسیده صفهای طولانی از بین رفته است و دیگر نانوایی تعطیل در شهر وجود ندارد اما کیفیت پایین تولید برخی نانوایی ها مشکلی اصلی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار و ۵۵۰ مورد بازرسی از نانوایی های شهر مشهد توسط بازرسان و ناظران بر اصناف انجام گرفته که در این راستا ۱۱۲ فرم گزارش تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده و پنج واحد صنفی نانوایی نیز مهر و موم شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تخلفات نانوایی های مشهد را شامل کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ذکر کرد.

مهر و موم ۱۲۹ آرایشگاه زنانه متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد همچنین به نتیجه نظارتها بر عملکرد آرایشگاه های زنانه در این شهر پرداخت و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۹ آرایشگاه زنانه به دلیل تخلفات مختلف در این شهر مهر و موم شده است.

صیادی افزود: از این تعداد، ۱۱۸ واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب مهر و موم و بقیه نیز به علت عدم رعایت قوانین نظام صنفی، نصب نکردن نرخنامه، عدم صدور صورتحساب، تقلب، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۰ گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف مشهد با دستگاه های اجرایی نظارتی در حوزه آرایشگاه های زنانه انجام شده که منجر به تشکیل بیش از ۱۰۰ فرم بازرسی و ارجاع آن به تعزیرات شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha